Doftar som en prinsessa

Köpte en ny parfym idag, Princess från Vera Wang. Doftar underbart och flaskan är supersöt (jag som ju är galen i lila :)).

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Nov 07, 2011 @ 10:25:06

    Kul med ny parfym! Jag kör med en från Bodyshop just nu, Dreams unlimited heter den å jag tycker den luktar såå gott!=) Jag får ta en sväng till Kicks å se om jag kan hitta din nya så jag får lukta på den!=)

    Kram

    Svara

    • Söt utan socker
      Nov 07, 2011 @ 12:32:57

      Hej Åsa!

      Jo jag älskar att prova nya parfymer, skulle aldrig kunna köra en och samma i 100 år. 🙂 Jag hade en parfym från Bodyshop för ett tag sen, dem gör också goda parfymer. Jag hittade det här om Princess; Toppnot: Fruktig vattenlilja, äpple, aprikos, mandarin, meringue. Hjärtnot: Mogen rosa guava, tiare blomma, tuberose, mörk choklad. Basnot: Cremig fluffig vanilj, amber, trä.

      Kram

      Svara

  2. Åsa
    Nov 07, 2011 @ 19:35:47

    Man blir ju för fanken hungrig när man läser beskrivningen, haha!!

    Svara

  3. Ellen - LCHF och mycket annat
    Nov 11, 2011 @ 11:44:40

    Jag har den fast i svart, alltsa Rock princess. Gillar den skarpt 🙂

    Svara

Kommentera

