Blev bjuden på en god och trevlig middag

Detta bildspel kräver JavaScript.

Vi var hemma hos min killes släkting på middag ikväll, det var jättetrevligt. Hon bjöd på kryddiga köttfärsbiffar, grönsaksgratäng och sallad. Mumsigt! Hon hade koppar med mumintrollen på som vi drack te ur och jag satt hela kvällen och funderade på vad han på den gröna koppen heter, jag vet det men kan inte komma på det. Någon som vet svaret så jag kan släppa det? Irriterande. 🙂

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anonym
    Nov 02, 2011 @ 00:44:39

    sniff heter den ju 😀

    Svara

  2. Daniela
    Nov 02, 2011 @ 14:52:45

    ser jättegott ut, har du möjligen receptet på grönsaksgratängen?

    Svara

    • Söt utan socker
      Nov 02, 2011 @ 18:35:31

      Hej Daniela!

      Jo det var mumsigt. Tyvärr har jag inte receptet (kan fråga henne nästa gång vi ses). 😦 Men skulle gissa att det var broccoli, tomater, vitlök och nån annan grönsak minns inte riktigt (mitt huvud funkar inte idag), grädde, osäker om ägg i, salt & peppar samt ost uppepå.

      Ha det bäst!

      Svara

Kommentera

