Min helg börjar nu

Jag var sugen på rödvin så jag köpte en vinbox på vägen hem idag. Praktiskt om man bara vill ha ett glas (eller två) då och då och inte vill öppna en hel flaska. http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?artikelId=552238&varuNr=2846 Jag har jobbat ända sen i fredags så jag har min helg ikväll och imorgon istället. 🙂

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪
    Nov 01, 2011 @ 00:13:52

    Delta gärna i veckans utmaning hos mig!

    Svara

Kommentera

