Älskar fet yoghurt

Regn, regn, regn. Men då känns det inte så hemskt att man snart ska gå och jobba. 🙂 Frukosten blev rysk yoghurt med frysta hallon som jag tinade (blev mer som en hallonsås :)), vaniljpulver och nötmüsli. Samt en kopp te med kokosolja. Nu ska jag steka en skiva entrecote som hamnar i dagens lunchlåda.

Ha en härlig fredag allesammans!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Okt 28, 2011 @ 14:56:36

    Jag får nog ta å köpa hem yogurt snart, har varit sugen på det i flera dagar nu!:))

    Svara

    • Söt utan socker
      Okt 28, 2011 @ 16:32:42

      Hej Åsa! Jag kan också bli sådär sugen, det var därför jag slog till på en hink när jag handlade sist. 🙂 Var flera veckor sen jag åt yoghurt. Gott att variera frukosten. 🙂 Kram

      Svara

  2. Matilda
    Okt 28, 2011 @ 15:56:27

    En liten rådfråga, använder du dig inte av stevia och i så fall varför? Vet du annars vart man kan beställa det från ett ställe som är bra och säkert? Tack på förhand!

    Svara

    • Söt utan socker
      Okt 28, 2011 @ 16:40:42

      Hej Matilda! Jag har aldrig provat stevia, det är säkert jättebra det också. Det enda jag hört är att det kan vara lite klurigt att dosera då det kan bli jättesött, men det där får man säkert kläm på om man använder det ofta. Vet tyvärr inte vart man kan köpa stevian. Sukrin köper jag på bodystore.se, men vet att dem även säljer sötning på lchfbutiken.se och lowcarbshop.se. Lycka till & ha det bäst!

      Svara

Kommentera

