Fläskfilé i god sås och zucchinipasta

Detta bildspel kräver JavaScript.

Haft en riktigt lugn dag idag och vilat upp mig, nästa gång jag är ledig är inte förens på tisdag. Förutom att vila hann jag även med lite mindre roliga sysslor också som städning, tvätta kläder och matinköp. Middagen ikväll blev fläskfilé som jag stekte i smör och kryddade med salt och peppar. Sedan lade jag över köttet i en kastrull och tillsatte en burk Creme bonjour cuisine vitlök & örter och värmde på såsen. Gjorde zucchinipasta som jag åt tillsammans med fläskfilén, mums!

Kommentera

