Vilken dag det blev

image

Kursen gick bra, mindre kul var att hon som mailat ut kursinfon skrivit fel tid till mig. Så jag var på plats klockan 10 när kursen började 12.30. Inte glad då jag gått upp tidigt i onödan och kursen var inte på min arbetsplats så jag hade en extra resväg. Men jag fick en ursäkt från den som gjort fel samt att jag får betalt från klockan 10.00. Lunchen när jag kom tillbaka till jobbet blev grillad kyckling och en sås gjord på creme fraiche, majonnäs och curry. Middagen blir samma som lunchen. Nu jobb.

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anonym
    Okt 24, 2011 @ 19:45:02

    Retligt att behöva vara så tidigt på ett ställe…tur du fick lön för att inte göra ett skit fram till det började!;))

    Svara

    • Söt utan socker
      Okt 24, 2011 @ 21:55:19

      Ja det var rätt irriterande, jag hade kunnat göra nåt vettigare med den tiden. Fick som tur var betalt som plåster på såren. Men är fortfarande sur och väldigt trött just nu, lång dag.

      Svara

  2. Danielas-Lchf-Blogg
    Okt 25, 2011 @ 12:47:14

    Sånt där är otroligt irriterande…men din mat såg smarrig ut iaf! Mums!

    Svara

  3. Ellen - LCHF och mycket annat
    Okt 29, 2011 @ 14:56:59

    Mm det där sag smaskens ut!
    Riktigt jobbigt när man akt iväg tidigare och det sedan visar sig att de skrivit fel…men ok, du fick en ursäkt och betalt i alla fall. Sa länge det inte händer igen sa är det väl lugnt.

    Svara

Kommentera

