Mat som mättar bra

image

Sitter på tåget hem nu, smockfullt som vanligt. Lunchen idag blev stekt rostbiff med hemgjort vitlökssmör till. Mat som man verkligen håller sig mätt och belåten länge på. Middagen ikväll blir en svensk klassiker…

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Cicci
    Okt 19, 2011 @ 20:58:11

    Hej!

    Jag tänkte på de, har du räknat ut eller har du nån aning om hur många kolhydrater per 100g där är i knäckebröden? Dom har helt klart blivit en personlig favorit!! =)

    Svara

    • Söt utan socker
      Okt 19, 2011 @ 22:53:53

      Hej Cicci!

      Nix jag har inte räknat på det. Skulle vara intressant att veta. Fram tills dess får jag leva i ovissheten och inbilla mig att dem ligger jättelågt i kh. 🙂

      Ha det bäst!

      Svara

  2. Anna
    Okt 19, 2011 @ 22:24:39

    hejsan jag sitter o försöker göra en wordpress blogg, o ser att du har ändrat så det står länklista i högerspalten, jag får inte till det, hur gör man? tacksam om du har tid att svara 🙂 för mig står det ”blogroll”.

    Svara

    • Söt utan socker
      Okt 19, 2011 @ 22:59:44

      Hej Anna!

      Jag vet inte riktigt själv hur jag gjorde (var 5 månader sen), men gick in och kollade på mina widgets nu (finns om man går in på dashboard) och den widgeten heter bara Länkar så jag tror inte att jag själv har döpt den utan jag valde nog bara den widgeten och så blev det så. Sen kan det kanske vara olika på vilket tema man har också. Jag är väldigt låst av mitt tema och kan inte ändra så mycket, bland annat inte flytta på menyerna som är till höger, utan i det här temat är alla menyer på den sidan. Tyvärr så var nog inte mitt svar till så stor hjälp.

      Lycka till i alla fall! 🙂

      Ha det bäst!

      Svara

  3. Anna
    Okt 21, 2011 @ 23:22:14

    aha, jag misstänkte det… ja då får det väl stå blogroll istället för länklista då… iaf tills jag eventuellt betalat för en fullversion men det är ju inget måste för att byta det ordet hehe 🙂

    Svara

    • Söt utan socker
      Okt 22, 2011 @ 11:37:47

      Hej Anna!

      Själv använder jag ett gratistema, men visst blir man lite låst. Hade ett annat tema när jag startade bloggen men bytte sedan till det här för att jag tyckte den va bättre, så allt blir ju olika beroende på vilket tema man har.

      Ha det bäst! 🙂

      Svara

Lämna en kommentar