Allt för hälsan

Den här hälsomässan tänkte jag gå på: http://www.alltforhalsan.se Jag var på den för många många år sedan, men i år blir det ett besök igen. Dessutom kommer det finnas lchf representanter i form av LCHF Magasinet http://www.lchfmagasinet.se vilket är extra kul. Parallellt med hälsomässan går Scandinavian Boat show, Winter show och Mitt kök. Den sistnämnda tänkte jag också ta en sväng förbi och titta på http://www.mittkokmassan.se . Är det nån mer än jag som ska dit? 🙂

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Okt 04, 2011 @ 13:52:38

    Jag var på väg dit förra året men fick avboka i sista sekund då vi skulle flytta i december, är ju lite sugen på att åka faktiskt…=)

    Svara

  2. Åsa
    Okt 04, 2011 @ 15:39:14

    Det skulle ju vara jättekul!=) Om jag åker så säger jag till dig!=)

    Svara

  3. Malin
    Okt 04, 2011 @ 19:54:55

    Ska nog släpa mig dit på söndagen… Ska på Kryssning på fredag och ev. fest på lördagskvällen också så det är väl det hälsoinslag jag får i en annars rätt onyttig helg… (eller… Headbanga och dansa hela natten är iofs rätt bra motion 😀 )

    Svara

    • Söt utan socker
      Okt 04, 2011 @ 22:22:55

      Hej Malin!

      Kryssning är ju alltid skoj, blir lite avis. 🙂 Bra att mässan är under fyra dagar så att det finns flera dagar att välja på att besöka den. 🙂

      Ha det bäst!

      Svara

Kommentera

