Gårdagen och idag

image

Senaste dygnet har jag verkligen haft fullt upp. Tog med mig hunden till jobbet igår så jag hade fullt upp med att hålla koll på honom. 🙂 Maten igår blev våfflor till lunch och grillad kyckling med en kall currysås till (creme fraiche, majonnäs och curry). Det var ett rent helvete att ta sig till jobbet imorse. Jag fick stå i nästan två timmar och vänta på tåget. Dem hade ju hållt på med banarbete under helgen som skulle varit färdigt idag, men icke, därav allt strul med pendeltågen. Frukosten idag blev det sista knäcket med ägg och majonnäs på. Nu ska jag strax mumsa i mig matlådan som blir stekt bacon med äggröra gjord på ägg, smör, grädde och ost. Gott och mättande. Hemfärd om några timmar, ska bli intressant att se hur det går. 🙂 Hoppas ni har en toppen dag allesammans!

Posted from WordPress for Android

Kommentera

