Härligt med blommor

Tyckte att jag var värd en bukett med härliga blommor igår när jag var och handlade. Finns inget bättre än färska blommor hemma. 🙂

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Purpule
    Okt 02, 2011 @ 16:07:57

    Hej! Jag har precis börjat med lchf. Vad jag har förstått så har det gått ett år för dig undrar bara hur mkt du har gått ner?

    Svara

    • Söt utan socker
      Okt 02, 2011 @ 20:39:16

      Hej Purpule! Jag har allt som allt gått ner 10 kg, men efter att jag gått ner har jag fortfarande ätit enligt lchf men mindre strikt. När jag gick ner åt jag aldrig över 20 kh per dag. Nu varierar intaget lite mer, ibland jättelite kh men aldrig så mycket att det inte räknas som lchf. Ha det bäst!

      Svara

Kommentera

