Frukost i solskenet

Underbar dag, jag är ledig från jobbet, solen skiner och det är relativt varmt för att vara höst. 🙂 Frukosten blev en knäcke med mycket smör, ägg, majonnäs och lite lite curry samt en skål med rysk yoghurt med hallon, blåbär och vaniljpulver i samt nötmüsli. Och som vanligt en kopp te med kokosolja. Nu ska jag ut och sätta mig i solen igen.

Ha en underbar dag allesammans!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. tarina
    Sep 29, 2011 @ 15:47:50

    Nyfiken på hur ditt intag ser ut för varje dag? Kolla du upp det?
    Alltså hur mycket kolhydrater eller kcal?

    Äter du nu för att gå ner i vikt?

    Tack för en bra blogg! 🙂

    Svara

    • Söt utan socker
      Sep 29, 2011 @ 16:22:31

      Hej Tarina!

      Nej just nu räknar jag inte kh in i minsta detalj utan håller mig på en nivå där jag inte går upp men inte heller ner så värst mycket. Jag kan inte säga exakt vad jag ligger på just nu. Men när jag började för ett år sedan låg jag verkligen lågt, åt i princip bara ägg, kött och smör och gick ner en hel del. Men jag tyckte det blev lite enformigt i matväg och äter hellre som jag gör nu och går ner men i långsammare takt. Vill man gå ner så skulle man behöva skära ner på mejeriprodukter, grönsaker och nötter m.m. men det är upp till var och en hur man vill göra. 🙂 Själv mår jag bra på den nivån jag ligger nu och det är det viktigaste för mig. 🙂

      Kul att du gillar bloggen! 🙂

      Ha det bäst!

      Svara

Kommentera

