Drack en chokladboll

Ni som följt mig ett tag kanske vet hur galen jag är i nya tesorter. 🙂 Hittade den här på affären igår och var tvungen att prova. Det står att det ska smaka Tiramisu (älskar den desserten), men jag tyckte att det smakar som en sån där chokladboll med kokos på. Riktigt mumsigt var det i alla fall. 🙂

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Kerstin
    Sep 25, 2011 @ 18:48:54

    Hej!
    Detta te låter jättegott! Var köper du det? Hittar det inte på nätet just nu.
    F.ö. jättebra blogg – följer dig varje dag! Go LCHF!

    Svara

    • Söt utan socker
      Sep 25, 2011 @ 20:55:42

      Hej Kerstin!

      Tack, kul att du gillar min blogg! 🙂 Jag köpte teet på ICA Kringlan i Södertälje, men alla mataffärer har olika sortiment, dem kanske kan ta in det på din butik om du frågar.

      Ha det bäst!

      Svara

Kommentera

