Kebabsallad?

Nu är vi hemma igen, flytten gick bra, nu har jag fått dagens träningspass. 🙂 Lunchen blev kebabsallad, ja det var i alla fall det jag beställde, men när jag kom hem och skulle äta så såg jag att det måste blivit något missförstånd. Jag åt köttet och såsen, men det hade varit gott med de extra grönsakerna som jag inte fick plus att det var jobbigt att peta bort all pommes. Men men…

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Sep 24, 2011 @ 17:02:16

    Nej va surt att de fattade fel…kebabsallad köper jag nästan alltid när vi handlar pizzeriamat, det är gottgott!=)

    Svara

    • Söt utan socker
      Sep 24, 2011 @ 17:47:21

      Hej Åsa!

      Samma här, köper också alltid kebabsallad, tycker inte de andra salladssorterna mättar lika bra som kebab. Och sen så är det ju så mumsigt också. 🙂

      Kram

      Svara

  2. Ellen - LCHF och mycket annat
    Sep 27, 2011 @ 20:15:34

    Typiskt! Men nu blev jag sugen pa ”svensk” kebab och svensk kebabsas!! Maste äta det minst en gang nästa vecka när jag är där.

    Svara

Kommentera

