Blev lite shopping

Detta bildspel kräver JavaScript.

Jag har passat på att göra lite inköp, det blev en ny höstjacka från H&M, handskar (lite Chanel aktiga), en ny parfym från Lanvin och en pälsmössa och halsduk (inte äkta päls!). Hade tänkt köpa en pälsmössa förra vintern, men när jag väl skulle köpa en mössa var dem slutsålda i alla butiker, så i år är jag ute i god tid. Vintrarna här är ju rätt kalla, längtar inte.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Daniela
    Sep 24, 2011 @ 21:10:54

    hej! tänkte fråga dig om du kan tipsa mig om vilken internet shop som du tycker är bäst att beställa lchf produkter ifrån? har tänkt att beställa lite nu;)
    Älskar din blogg, så bra mattips, mm, bra inspiration för mig!!
    Mvh Daniela

    Svara

Kommentera

