Dum som inte lyssnar på kroppen

image

Blev inte många timmars sömn, men bröllopsfesten var jättetrevlig. Frukosten åt jag för många timmar sen men det har varit galet mycket på jobbet idag. Ägg med majonnäs, skagenröra och en babybel ost. Förkylningen värre idag så jag tar ut komp och går hem tidigare och bäddar ner mig. Bilder från festen igår kommer under dagen. Ha en underbar dag allesammans!

Posted from WordPress for Android

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Henrik
    Sep 18, 2011 @ 14:50:25

    Kokosnötsolja är bra mot förkylning http://www.enrichgifts.com/Coconut-Oil-Help-against-common-cold-s/295.htm . Det är verkligen en fantastisk produkt som jag använder till många olika saker. Man kan läsa mer om alla hälsovinster med kokosolja här http://www.coconutresearchcenter.org/articles.htm

    Svara

    • Söt utan socker
      Sep 18, 2011 @ 20:28:27

      Hej Henrik!

      Tack för tipset! Kokosolja är toppen, har det i mitt frukost te. https://sotutansocker.wordpress.com/2011/05/12/kokoste/ Att jag blivit så sjuk senaste veckorna beror nog tyvärr mest på att jag har haft stressigt på jobbet (där även många av personalen samt patienterna är förkylda) och sen inte tagit det lugnt på ledig tid och hämtat krafter, som te.x. nu i fredags när jag började känna av förkylningen och då väljer att stå utomhus på konsert hela kvällen och sen blev det ingen vila igår utan bröllopsfest till sen natt och sen upp och jobba. Jag är tyvärr väldigt bra på att ignorera kroppens signaler utan bara tutar och kör istället…

      Ha det bäst! 🙂

      Svara

Kommentera

