Vill inte titta på mig själv när jag tränar

Känns i kroppen idag att man tog i rejält på träningen igår. Men det är skön värk. 🙂 Jympa passet igår var bra, det var dock ett nytt moment som jag var mindre förtjust i, i två av låtarna skulle vi stå framför spegeln som finns i träningssalen, i vanliga fall står ledaren i mitten och vi andra i en cirkel runt under passets gång. Det som jag inte gillade med spegelmomentet var att istället för att jag koncentrerade mig på att göra övningen rätt så hamnade min fokus på hur jag såg ut i spegeln och jag är inte så pass nöjd med min kropp att jag uppskattar att titta på mig själv medan jag tränar. Hamnade längst fram igår, men nu när jag känner till momentet, så ska jag ställa mig längst bak nästa gång.

Två av låtarna vi hade till styrkeövningarna (armhävningar, sit ups, plankan m.m.)

Två av låtarna från konditionsövningarna;

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Luiza
    Sep 16, 2011 @ 12:02:54

    Hej där.
    Fick tips av en annan tjej som följer din blogg och ville bara säga att jag följt dig en kortare tid nu. Kul att du lägger upp foton och recept. Det inspirerar, ska du veta, då jag precis börjat med LCHF och behöver lite mattips ;).
    Fortsätt med det.

    Hoppas du får en trevlig helg.
    Kram/
    Luiza

    Svara

Kommentera

