Timeout

Jag tar en timeout från bloggen ett tag av personliga skäl, hoppas ni finns kvar här när jag kommer tillbaka, vilket jag gör.

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Sep 11, 2011 @ 14:04:46

    Å neej…saknar redan dina inlägg…jag väntar här!<3

    Kram

    Svara

  2. Annika
    Sep 11, 2011 @ 15:55:09

    Oj vad ledsen jag blir att höra att du tar en time-out! Jag har precis börjat följa din blogg (den enda jag följer). Är ny inom LCHF, började av hälsoskäl, och har verkligen gillat dina inlägg. Jag hoppas allt ordnar sig till det bästa! Mvh, Annika

    Svara

  3. Ulrica
    Sep 11, 2011 @ 16:17:44

    Men nej! jag som precis hittat din härliga blogg med massor av inspiration för mig som är ny…..Hoppas du kommer tillbaka snart!!!!!

    Svara

  4. i min lilla lilla värld
    Sep 11, 2011 @ 17:21:38

    Man behöver en paus då och då

    Svara

  5. Vic
    Sep 11, 2011 @ 20:10:57

    Oh vad tråkigt, hoppas du reder ut det som behövs så du kan fortsätta inspirera oss här!

    Svara

  6. emji
    Sep 11, 2011 @ 22:44:40

    Jag väntar så gärna….

    Svara

  7. Pernilla
    Sep 12, 2011 @ 09:16:00

    Jag kommer sakna dina mattips!! Hoppas du återkommer snabbt!! //Pernilla

    Svara

  8. Nette
    Sep 12, 2011 @ 22:39:27

    Ibland behöver man en paus. Välkommen tillbaka när det är dags för come back!
    Kram

    Svara

Kommentera

