Vilar upp mig

Hade hoppats att jag skulle vakna upp och vara frisk idag, men näsan rinner och det gör fortfarande ont i halsen. Som tur är är jag ledig idag (är alltid sjuk på lediga dagar precis som i torsdags) så jag kan ta det lugnt och vila. Frukosten blev turkisk yoghurt blandad med vaniljpulver och frysta hallon och blåbär (som jag tinat såklart) samt min hemgjorda nötmüsli. Tror att det bara kommer att bli soppa på menyn idag, gott när man är förkyld och mycket te också förstås.

Ha en härlig dag allesammans!

Kommentera

