Nej nej nej

image

Dåligt med bloggande idag, hade fullt upp på jobbet och sen hade jag tänkt att gå och träna, hade med mig träningsväskan. Sen på eftermiddagen började jag få ont i halsen och huvudvärk. Det är många på jobbet som är förkylda. Så jag struntade i träningen och åkte hem istället. Har tagit en lugn kväll framför tvn, först Idol och nu Sveriges historia (har börjat gilla historia på äldre dar :)). Hoppas jag mår bättre imorgon, hatar att vara sjuk.

Posted from WordPress for Android

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Sep 06, 2011 @ 09:01:00

    Jag hoppas jag slipper med, jobbade ihop med en hostig halvförkyld tjej igår kväll, håller tummarna för att maten och intaget av D-vitamin gör att jag klarar mig! Krya på dig!=)

    Kram

    Svara

    • Söt utan socker
      Sep 06, 2011 @ 11:49:25

      Hej Åsa!

      Tack! 🙂 Håller tummarna för dig, för min del är det tyvärr redan kört. 😦 Är inte förkyld lika ofta nuförtiden, men när jag kommer in i perioder med mycket stress och för lite sömn så blir jag extra mottaglig för förkylningar.

      Kram kram

      Svara

Kommentera

