Nu behöver man inte knäcka äggen själv

Jag är person som gillar genvägar i matlagningen, men att knäcka ägg tar ju inte så värst lång tid att göra själv. Och det var en väldigt lång innehållsförteckning för att ”bara” vara flytande ägg, dem jag knäcker själv innehåller i alla fall  inte en massa E nummer…

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Camilla
    Sep 04, 2011 @ 08:13:45

    Oj vad sjukt! Knäcka ägg är ju inte direkt speciellt svårt eller jobbigt… Hur kan de komma på allt? Finns det verkligen efterfrågan?

    Ha en trevlig helg! Själv åker jag till Cypern, hoppas på massa ny matinspiration :)kram

    Svara

    • Söt utan socker
      Sep 04, 2011 @ 10:53:18

      Hej Camilla!

      Håller med om att det är sjukt, nog för att jag är rätt lat men så lat kommer jag aldrig att bli. 🙂 Ska bli kul och se hur länge dem har det i sitt sortiment, om det finns någon efterfrågan alltså.
      Ha en underbar resa! 🙂 Jag är inte alls avis, inte alls… 🙂
      Kram kram

      Svara

  2. Trackback: Nu finns även äggvita på dunk « Söt utan socker / Sweet without sugar

Kommentera

