LCHF i Hemmets journal

image

Nu är jag på benen igen, inte helt bra ännu men bättre (måste stressa mindre). Har fortfarande ingen matlust, åt en Babybel och drack en kopp te till frukost. Sitter på tåget till jobbet nu. Köpte en tidning på vägen, har inte öppnat den ännu, men rubriken ”läckra lchf recept” låter spännande. 🙂 Ha en underbart härlig fredag allesammans!

Posted from WordPress for Android

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Camilla
    Sep 02, 2011 @ 21:12:00

    Hej! Var hem till min föräldrar efter jobbet och hämtade barnen och då hade mamma lagat mat åt mig som fanns med i den där bilagan 🙂 Känns som om det är Lchf överallt nu 🙂
    Ta det lugnt nu! Trevlig helg!

    Svara

    • Söt utan socker
      Sep 02, 2011 @ 21:34:05

      Hej Camilla! Va kul att dem provat recepten, det fanns många mumsiga som jag själv vill prova. 🙂 Jo LCHF börjar bli poppis nu, kul. 🙂 Ska försöka ta det lugnt, tyvärr lättare sagt än gjort och nu är jag inte ledig förens tisdag, inte bra, måste lyssna mer på kroppen. Ha en underbar helg! 🙂

      Svara

Kommentera

