Börjat träna igen

image

Sitter i bilen på väg till Friskis, känns så skönt att komma igång med träningen igen. Ikväll blir det ett danspass, ska bli kul och dessutom skoj att se vilka steg och vilken musik ledaren valt, det är ny termin och nya pass. 🙂

Posted from WordPress for Android

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. lisa
    Aug 31, 2011 @ 19:15:06

    Hej, kul att hitta din blogg. Massa härlig inspiration. Testa min LCHF pizza, mumsig värre. Häls en LCHF vän

    http://lisasgodbitar.blogg.se/?tmp=31190730

    Svara

    • Söt utan socker
      Aug 31, 2011 @ 22:25:15

      Hej Lisa!

      Kul att du upptäckt min blogg, varmt välkommen hit! 🙂 Hihi, det är samma pizzarecept som jag själv använder (Mina recept), håller med, den blir riktigt mumsig. 🙂 Tusen tack för tipset ändå. Fin blogg du har! 🙂

      Ha det bäst!

      Svara

  2. Åsa
    Sep 01, 2011 @ 08:27:40

    Gött å komma igång med träningen, själv kör jag igång imorgon, ska på gymintro på förmiddagen!=) Var ett par år sen jag gymmade och vill uppdatera mig så att jag inte gör fel på någon maskin!=)

    Kram

    Svara

Kommentera

