Min beställning har kommit…

Beställde följande varor i helgen som kom idag. Mycket bakprodukter, så nu kan jag äntligen prova min nya receptbok jag köpte förra veckan. 🙂

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Katarina
    Aug 31, 2011 @ 10:02:41

    Tack för jättebra tips!
    Jag äter enligt GI-viktkolls rivstart. Vet du om det är ok att abvända sukrin då?
    Blev sugen på pannacotta 🙂

    / Katarina

    Svara

    • Söt utan socker
      Aug 31, 2011 @ 22:28:17

      Hej Katarina!

      Tyvärr har jag ingen koll på vad som är ok enligt GI-viktkoll, men Sukrin ger ingen blodsockerstigning (noll GI), så det borde ju vara ok.

      Ha det bäst! 🙂

      Svara

Kommentera

