Nu blir det kakor och tårtor på menyn

Jag har gått och tittat på den här boken i ca ett halvår, men idag bestämde jag mig för att köpa den. Inte för att jag ska börja baka kakor och tårtor och äta varje dag nu, men det kan vara kul om man får gäster och vill kunna bjuda dem på något som man själv också kan äta av. Den innehåller massa med mumsiga recept som jag skulle vilja prova redan ikväll. 🙂 Tyvärr så saknar jag de flesta ingredienserna, men jag ska göra en internetbeställning nu i helgen då mataffären här hemma inte har varor som t.ex. mandelmjöl.

Kommentera

