Ska göra lite lchf shopping

Jag har suttit och kollat på lite lchf shopping som jag ska passa på att göra när pengarna kommer i slutet av veckan. Följande order kommer jag att skicka iväg då. Hittills har jag bara upptäckt www.lchfbutiken.se och www.lowcarbshop.se. Någon som vet om det finns fler bra ställen man kan handla lchf vänligt från?

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Pauline
    Aug 22, 2011 @ 20:46:35

    Jag kan rekomendera carbzoon. Jag har skickat efter skivat formbröd där i tre olika smaker. Innehåller bara 11g kolhydrater/ 100 gram. Jättegott att rosta

    Svara

  2. joly
    Aug 22, 2011 @ 21:36:42

    Jag brukar handla på bodystore.com (kokosmjöl, mandelmjöl, kokosfett, sukrin mm). Det är lite billigare där, och snabb leverans. 🙂

    Svara

    • Söt utan socker
      Aug 23, 2011 @ 10:19:33

      Hej Joly!

      Kollade in Bodystore nu och där fanns ju det mesta av det jag vill beställa, plus att det är fri frakt vid order över 500:- (vilket man ju lätt kommer upp i). Tack för tipset!

      Ha det bäst! 🙂

      Svara

Kommentera

