Hemkommen från middagen

Detta bildspel kräver JavaScript.

Har precis kommit hem från svärfar nu. Vi hade en trevlig kväll. Dem hade lagat en vegetarisk soppa med linser, bönor och pasta i (vilket jag inte åt :)) och sen fanns det kyckling och ris samt köttbullar. Så jag åt av kycklingen, köttbullarna och grönsakerna, vilket var gott. Efteråt drack vi te och dem hade köpt 86% choklad till mig, gulligt. (Om ni undrar vad som var i paketet så var det servettringar). Jag är galet trött så jag ska hoppa rakt i sängen nu. Natti natti, vi hörs imorgon!

Kommentera

