Fläsk till frukost

image

Blev ett sent frukostinlägg för att vara på jobbet. Frukosten blev stekt fläsk och ägg med citronmajonnäs. Håller mig mätt och belåten länge på det. Nu jobb jobb. Ha en underbar dag allesammans!

Posted from WordPress for Android

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Mia
    Aug 17, 2011 @ 15:20:13

    Hej! Nu har jag lite snabbt bläddra igenom dina inlägg och jag måste ju bara säga – så mycket god mat! Du hamnar i favoriter så ska jag lusläsa en dag när jag har tid!

    Svara

Kommentera

