Fick rosor när jag kom hem

image

Idag firar jag och min älskling vår 10:e årsdag av vår förlovning (borde vi kanske gifta oss snart?! :)) Han hade inte glömt bort det utan dem här vackra rosorna väntade på mig när jag kom hem. Visst är han underbar! 🙂 Jag hade inte heller glömt, så från mig fick han en ask med svindyra chokladpraliner. Alla nöjda och glada. 🙂 Nu är vi i Kista gallerian och ska fira årsdagen med persisk kebab. Mums!

Posted from WordPress for Android

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Aug 08, 2011 @ 20:55:18

    Å så vackra!! Grattis på er dag!!

    Kram

    Svara

  2. Camilla
    Aug 08, 2011 @ 21:16:59

    Grattis! Underbara rosor! Har själv varit förlovad i 4 år utan giftermål. Har alltid velat varit i mitt livs form på mitt bröllop och nu är jag på god väg, så nu återstår det ju bara att mannen friar…och det kan ju dröja haha.
    Ha en mysig kväll!

    Svara

    • Söt utan socker
      Aug 08, 2011 @ 22:49:11

      Hej Camilla!

      Tusen tack! 🙂 Håller med om att man vill va i toppform på den stora dagen, man vill ju kunna känna sig vackrast i världen på sitt bröllop. 🙂 Håller tummarna att vi båda får stå brud inom en snar framtid. 🙂

      Ha det bäst!

      Svara

Kommentera

