Matrester hela dagen

image

Varmt idag, speciellt när man är inomhus här på jobbet. Kvällens matlåda blev pizzaresterna från igår och samma sak med lunchen som blev fläskpannkakan. Skönt att slippa matlagning ibland. 🙂 Ha en härlig fredags kväll allesammans!

Posted from WordPress for Android

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Aug 06, 2011 @ 08:49:23

    Matrester är bra det!=) Jag äter ofta det som blivit över från middagen, antingen dan efter eller så fryser jag det å tar en dag när jag ska ha med nåt till jobbet. Nu för tiden så slängs knappt någon mat alls här hemma, just för att jag äter matrester även till frukost. Förr när jag åt ”traditionell” frukost så blev det alltid att middagsresterna kastades för att det var ingen som åt dem – förutom köttfärssås som vi hade på mackorna då, haha!

    Jag förstår inte de som säger att det blir dyrare med lchf!

    Kram

    Svara

    • Söt utan socker
      Aug 06, 2011 @ 15:29:12

      Hej Åsa! Håller helt och hållet med. Och lchf behöver ju inte bli dyrare än vad man själv väljer att det ska va. Man behöver ju inte äta oxfilé bara för att man äter mycket kött utan kan ju välja billigare alternativ. 🙂 Ha det bäst! Kram

      Svara

Kommentera

