Grekisk middag

Sov dåligt natten till idag så jag har varit trött hela dagen och när jag kom hem från jobbet somnade jag två timmar på soffan. Kändes som en jättebra idé just då, men nu är jag istället super pigg och kommer inte kunna gå och lägga mig på ett bra tag vilket kommer resultera i att jag är lika trött imorgon igen, fantastiskt. Middagen blev bifteki (köttfärs blandat med färdig kryddmix), tzatziki gjord på rysk yoghurt och några tomater. Var inte så hungrig nu ikväll, men det smakade ändå gott med ett par färsbiffar.

Kanske borde ta fram någon tråkig bok att läsa för att bli trött igen. 🙂 Annars får jag väl ta till det gamla knepet med att räkna får. 🙂

Ha en fortsatt mysig kväll allesammans!

Kommentera

