Knäppgök med vatten

image

Som ni kanske märkt så dricker jag mycket vatten på flaska. Den största orsaken är att jag tycker det smakar gott med bubbelvatten men också att jag inte gillar att dricka kranvatten någon annanstans än hemma. Galet jag vet, vi har världens bästa dricksvatten och det är ju samma vatten i min kran som i någon annans. 🙂 Och hur bra är vattnet i flaskorna?! Och jag har en Sodastream hemma så jag skulle kunna göra mitt eget bubbelvatten och ta med mig, men nej nej, det är jag för lat för. Brukar dock köpa 12 pack 33 cl Loka flaskor, blir lite billigare än 50 cl styckvis. Lyxproblem den här knäppgöken har. 🙂

Posted from WordPress for Android

Kommentera

