Jobb jobb

image

Det var full rulle på jobbet idag och på eftermiddagen hade vi möte med chefen. Men här kommer en mindre snygg bild på lunchen i alla fall. Det blev chorizo med räksallad till. Mumsigt. Nu sitter jag på bussen hem och funderar på vad jag ska laga till middag. Resultatet får ni se lite senare, om ni är intresserade förståss. 🙂

Posted from WordPress for Android

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Camilla
    Jul 19, 2011 @ 18:24:46

    Ja är alltid intresserad av middagsinspiration 🙂 Kan behövas för på måndag är semestern över och då gäller det att ha många idéer 🙂

    Svara

    • Söt utan socker
      Jul 20, 2011 @ 20:06:35

      Hej Camilla!

      Jo det är lättare med maten när man har semester, det krävs mer planering när man börjar jobba igen. Men håll ett öga här på bloggen så ska jag försöka hjälpa till med idéer och kom gärna med tips också. 🙂

      Ha det bäst!

      Svara

  2. Nette
    Jul 19, 2011 @ 22:20:45

    Middags-idéer är alltid välkomna! 🙂

    Svara

  3. Söt utan socker
    Jul 20, 2011 @ 20:01:24

    Hej Nette!

    Kul, jag ska göra mitt bästa! 🙂

    Ha det toppen!

    Svara

Kommentera

