Frossade i kolhydrater

Sitter och tittar på semesterbilderna från Mallis förra sommaren och fastnade vid den här frukostbilden. Ett berg med kolhydrater och lite ägg och pålägg till det. Snacka om att man har ändrat på mycket sen förra sommaren.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Henke
    Jul 11, 2011 @ 16:24:12

    Saknar verkligen inte att äta bröd, usch vad torrt och smaklöst jag tycker det smakar nuförtiden.

    Svara

    • Söt utan socker
      Jul 11, 2011 @ 21:40:00

      Hej Henke!

      Jag saknar inte heller bröd direkt (speciellt inte ljust som inte smakar nånting) och skulle kunna va utan det helt och hållet. Men efter att jag hittade ett recept på ett lchfbröd som jag bakar lite då och då och fryser in, så kan jag ändå tycka att det är gott att ta sig en macka ibland med myyyycket smör och nåt mumsigt pålägg. 🙂 Gjorde en ny sats nu ikväll, recept och bilder är på g. 🙂

      Ha det bäst!

      Svara

Kommentera

