Kola te

Älskar att prova nya tesorter och när vi var i Tallinn var jag inne en snabb sväng i en mataffär och kollade runt, tycker det är lite skoj att besöka mataffärer när jag är utomlands och se vilka andra varor som finns än hemma. Gick självklart förbi tehyllan och många sorter som fanns där var samma som här, men hittade det här teet med kolasmak som jag slog till på. Märket Dilmah säljer dem på ICA här hemma också men jag har aldrig sett det med kolasmak förut. Och som den gottegris man varit (är) så älskar jag smaken, men nu kan jag njuta av kolor utan sockret. Mums!

Kommentera

