Hallonyoghurt och ägg med citron

Äter frukost framför datorn idag, blev ägg med citronmajjo och hallonyoghurt (hallon blandat med turkisk yoghurt & vaniljpulver). Blir en lång men rolig dag idag. 🙂

Ha det toppen bra allesammans!

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. skincarebymalinr
    Jul 05, 2011 @ 13:37:15

    Hallonyoghurten ser ut som en dröm!

    Svara

  2. Marie Karlsson
    Jul 05, 2011 @ 15:04:36

    Hej. Har alldelse nyligen hittat din blogg och tycker den är jätteinspirerande att läsa. Har själv kört LCHF sen september/oktober förra året och mår kanon av det. Tyvärr är det lite si och så med karaktären ibland för min del. Men efter att i stort sett ha sträckläst din blogg blev jag så sugen på att skärpa till mig. Blev även sugen på ägg med majjo 😉 Keep up the good work!

    Svara

  3. skincarebymalinr
    Jul 06, 2011 @ 08:20:48

    Vi har fått en hel del hallon i trädgården men jag har en liten kill på 3,5 år som går och länsar buskarna varje morgon 😉 Ha det nu riktigt gott på resan!

    Svara

    • Söt utan socker
      Jul 07, 2011 @ 10:58:22

      Hej Malin! Förstår honom, skulle jag också gjort. 🙂 Tyvärr är mina buskar omplanterade och har inte växt till sig tillräckligt ännu för att ge bär. Resan var toppen härlig och tur med vädret. 🙂

      Svara

Kommentera

