Middag hos svärfar

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kom hem sent igår och gick och la mig på en gång, men här kommer bilderna från middagen hos svärfar och hans fru. Dem bjöd på lax, färsbiffar, goda korvar, stekta grönsaker och massa såser. Det fanns även en pastarätt och kokt potatis till men det hoppade jag. Sen drack vi te och till mig fanns det 86%ig choklad, mums! Blev supermätt och vi hade trevligt.

Idag ska jag ner till mina föräldrar en sväng, dem ska passa vovven åt oss den här veckan, så han får också lite semester. 🙂

Ha en toppen dag allesammans och hoppas ni har bättre väder än vad jag har! 🙂

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Jul 04, 2011 @ 11:27:21

    Ojoj! Vilken festmåltid!=))

    Kram

    Svara

Kommentera

