Gift, gödning och burgare

Detta bildspel kräver JavaScript.

Blev en tur till Hornbach, tittade på allt möjligt men kom hem med ogräsmedel, snigelgift, trädgårdsgödning och ett nytt hundhalsband. Efter det var vi hungriga och svängde förbi McD, jag tog en McFeast Deluxe X-tra Cheese utan ketchup. Bröden tjafsar jag inte om utan tar bort själv innan jag äter. Har provat att beställa utan bröd och det kostar lika mycket så sak samma, min kille brukar äta upp mitt bröd istället. Tar sallad till för då får man bestick så det blir lättare att äta burgaren (man kan säkert få bestick ändå men så gör jag iaf). Vi fick även snygga glas. 🙂

Kommentera

