Bättre sent än aldrig

image

Glömde helt bort att slänga ut bilden på middagen igår kväll. Vi grillade hamburgare och som vanligt blev det salladsblad istället för bröd. Jag gör egna burgare på nötfärs som jag kryddar med salt och peppar och formar till burgare. Har sedan på grillolja så de inte ska fastna på gallret. Äter dem med ost, bacon, rå + stekt lök, avokado, tomater och hamburgerdressing. Mums!

Posted from WordPress for Android

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Jun 30, 2011 @ 15:00:07

    Precis SÅ älskar jag med att äta burgare!! MUMS! Vem behöver bröd liksom?? Jag har dock ingen avocado till, ska definitivt prova det nästa gång!=)

    Kram

    Svara

  2. Åsa
    Jun 30, 2011 @ 21:08:00

    Givetvis fick det bli burgare till middag idag, dock inte hemgjorda, men Icas färska funkar bra de med.=) Å givetvis skivade jag då avocado på, det blev supergott!! Å det mättar ju så himla bra. Tack för tipset!

    Kram

    Svara

Kommentera

