Nästan som frukosten

image

Lunchen blev nästan som frukosten men med kallrökt lax. Hade med mig en avokado också, men till min besvikelse så såg den inge rolig ut när jag delade den. Var mycket att göra på jobbet idag som jag är tvungen att fixa med innan jag går på semester. Bara en dag kvar nu! 🙂  Varmt! skulle vilja lägga mig i ett badkar med isbitar när jag kommer hem.

Posted from WordPress for Android

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. skincarebymalinr
    Jun 30, 2011 @ 08:52:31

    Kul med en lchf-blogg, jag kommer tillbaka, jag har alldeles för ofta socker-cravings, behöver nog avgiftas! Ha en bra dag!

    Svara

    • Söt utan socker
      Jun 30, 2011 @ 13:19:55

      Hej Malin! Kul att du hittat min blogg! 🙂 Jo socker är en riktigt beroendeframkallande drog, det kan jag själv skriva under på. Men skönt att suget försvinner med lchf mat. 🙂 Ha det bäst!

      Svara

  2. skincarebymalinr
    Jun 30, 2011 @ 14:24:03

    Det måste vara något med åldern, det där med socker, för det blir värre och värre tycker. Jag har aldrig varit nån godis eller kak-människa innan. Det byggs successivt upp under vuxen ålder 😉
    Får väl vara duktig ikväll och äta köttfärs och ägg. Ägg is the shit! 🙂

    Svara

    • Söt utan socker
      Jun 30, 2011 @ 16:24:37

      Hej Malin! Ja det är jobbigt med sockersug. Låter som en bra plan att äta något med köttfärs och ägg, glöm bara inte att tillföra mycket fett. 🙂 Håller med, finns inget som slår ägg! 🙂

      Svara

  3. skincarebymalinr
    Jun 30, 2011 @ 20:01:33

    Köttfärs, kokta ägg med majjo, avocado med gräddfil. Jo nu känner jag sockersuget rinna bort 😉 Men MÄTT!

    Svara

Kommentera

