Min bästa väns bröllop

Detta bildspel kräver JavaScript.

Ny vecka och äntligen är det fina sommarvädret tillbaka. 🙂 Som ni vet har jag haft fullbokat schema hela helgen så det har blivit lite dåligt på bloggfronten, men här kommer bilderna från bröllopet i lördags. Världens underbaraste människor som gifte sig, är så glad för deras skull. Dem hade till och med ordnat med lchf vänligt till mig, tusen tusen tack det var super mumsigt, ni är verkligen super snälla! 🙂 Maten var smörgåstårta men jag fick en tallrik med lax, ägg, räkor, avokado och massa annat gott. Och istället för tårta fick jag jordgubbar och grädde. Super gulligt av dem. Vi gav presentkort på Liveit, så ska bli så spännande att höra vad dem ska hitta på för skoj. 🙂

Kommentera

