Dagen som gick

Detta bildspel kräver JavaScript.

Varit en busy dag idag. Mycket på jobbet, sen tog jag en sväng på stan för att hitta en klänning till bröllopet jag ska på på lördag. Hittade en fin inne på Vila, mönstrad med turkos grön botten som jag ska ha en cremefärgad sjal till. Syns inte så bra på bilden men den är i lite sidenaktigt material. Slänger även in en bild på lunchlådan som jag tog bild på men inte hann slänga ut. Blev bacon och äggröra gjord på grädde och babybel ost. På vägen hem var det super varmt så köpte en vattenflaska, såg att Vitamin well börjat med bubbelvatten så galen i nyheter som jag är så slog jag till på en med hallonsmak. God men inte mer än så, smakar precis likadant som Ramlösa skogshallon. Lagade kebabsallad till middag, men var så glupsk att det inte blev nån bild. 😦

Ja det var väl min dag i stora drag, borde egentligen göra en tidig kväll då klockan ringer 5 imorn igen men är tyvärr mer kvällsmänniska än morgonmänniska så kommer väl uggla ett tag till. 🙂

 

 

Kommentera

