Tog en burgare i farten

image

Blev lunch på Max, tog en low carb burgare och Ramlösa (pommesen tillhör mitt sällskap :)). För er som inte provat den så ser det ut på bilden som den bara består av sallad och en hamburgerskiva, men det är ost, dressing, tomat och lök också. Riktigt mumsigt!:) Varför kan inte de andra kedjorna erbjuda riktiga low carb alternativ?!

Posted from WordPress for Android

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Åsa
    Jun 19, 2011 @ 20:53:32

    Jag är ju en riktig sucker för Burger King, och jag brukar köpa deras Big King XXL å så hivar jag brödet bara! Funkar jättebra och jag har kollat kolisar å fett på BK:s hemsida så allt är lugnt, haha! Tar en sallad till och bubbelvatten, funkar jättebra för mig.=)

    Kram

    Svara

    • Söt utan socker
      Jun 19, 2011 @ 23:00:55

      Hej Åsa!

      Gillar också BK (grillat är ju godast :)), men här där jag bor finns tyvärr bara Max och McD. På McD gör jag som du, köper en vanlig burgare men kastar brödet. Hoppas att de andra kedjorna följer Max och börjar med low carb alternativ i framtiden. 🙂

      Ha det bäst!

      Kram

      Svara

Kommentera

