Biosnacks

Mulen dag idag, vaknade till vid 6 imorse av att åskan mullrade precis utanför och regnet öste ner. Filmen igår var helt ok, men bäst var snacksen. Hittade fläsksvålar på Willys, har ätit såna förut men av märket Lyka som jag hittat på ICA. Innehåller inga kolhydrater alls, krispigt, salt och gott. Inte alltid jag äter något till biofilmen, brukar ofta nöja mig med bubbelvatten men ibland vill man ju också knapra på något precis som alla andra i salongen. Ibland har jag med mig nötter som t.ex. macadamia eller mandlar. Skönt att det finns alternativ till popcorn. 🙂

 

 

 

 

Kommentera

