I made it!

Detta bildspel kräver JavaScript.

Loppet gick bra eller snarare helt ok. Hade ju inte tränat något senaste veckan pga förkylning så ville inte ta ut mig helt och hållet utan lyssnade på kroppen. Det var kul men jobbigt och värst var de första 300 m där det var så trångt med allt folk att man inte kunde springa utan fick mer eller mindre gå. Dessutom var det galet varmt igår så när man äntligen kom ner till den sträckan som låg vid vattnet fick man lite svalka av blåsten där. Får se om jag återvänder nästa år, jag lovar inget. 🙂  Efteråt fick vi en matkasse från ICA att dela på. Det var kallrökt lax, hummus, mjukost på tub, grovt bröd, bullar, tomater, hallon/blåbär shots, bregott, nöt/bär mix, leverpastej och potatissallad. Jag tog lite lax, tomater, mjukost och lite smör. Räckte för att stilla hungern just då, men sedan när min älskling hämtat mig från tåget åkte vi förbi Max och köpte med en lowcarb burgare, mums.

 

Kommentera

